Deklaracja dostępności

podkarpackie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://bip.pspkrzeszowgorny.pl.

Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji strony:

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem:

  • filmy nie posiadają napisów dla osób głuchoniemych (powód: filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej)

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji:
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny.

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

• podwyższony kontrast (czarne tło, żółte litery) • możliwość powiększenia wielkości liter na stronie • możliwość zwiększenia interlinii oraz odstępów pomiędzy literami

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiszowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do:
Aneta Dzieciuch

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Aneta Dzieciuch, adres poczty elektronicznej kgszkola@op.pl. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

 

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Dostosowanie wejść do budynków

Do budynku szkoły prowadzi główne wejście znajdujące się od drogi powiatowej. Jest ono ogólnodostępne w godzinach pracy szkoły. Ponadto do budynku szkoły są jeszcze dwa wejścia – od zachodniej strony budynku oraz od sali gimnastycznej wykorzystywane jest jako droga ewakuacyjna. Osobami oddelegowanymi do udzielania informacji przy wejściu głównym są pracownicy obsługi. Przy wejściu od strony zachodniej budynku znajduje się podjazd dla osób niepełnosprawnych.

Dostosowanie korytarzy

W budynku są dwie klatki schodowe: główna i boczna. Na każdym poziomie znajdują się po dwa korytarze.

Prawo wstępu z psem asystującym

Możliwy jest wstęp z psem asystującym do wszystkich pomieszczeń budynku.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 października 2020 14:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Edyta Igras
Ilość wyświetleń: 193
22 października 2020 14:13 (Edyta Igras) - Aktualizacja deklaracji dostępności.
22 października 2020 14:12 (Edyta Igras) - Aktualizacja deklaracji dostępności.
22 października 2020 14:05 (Edyta Igras) - Aktualizacja deklaracji dostępności.